Avtalen gjelder levering av papir- plast- og cateringprodukter, blant annet papirhåndklær, plastprodukter, toalettpapir, papirservietter, engangsbestikk- og tallerkener og engangskopper.

Det er gjennomført sentrale endringer i den nye avtalen med hensyn til prisstruktur og standardisering av produkter.

I avtalen vil alle pallevarer ha pris basert på antall paller per ordre. I slike tilfeller betyr det at leverandør tilbyr opptil tre ulike priser per varelinje, som i hovedsak omfatter tørkepapir (tørkeark), toalettpapir og avfallsposer.

Det gjøres oppmerksom på at de laveste prisene oppnås ved uttak i hele paller.

Slik ble avtalen til

For å sikre en kvalitativt god anskaffelse, har prosjektgruppen bestått av deltakere fra RHF-ene og prosjektansvarlig fra Hinas. Prosjektgruppen har arbeidet sammen i hele prosessen.

Leverandør

I konkurransen ble cateringprodukter skilt ut, slik at det totalt dreier seg om to deltilbud som vist i tabellen nedenfor. Staples er valgt leverandør i begge deltilbudene.

Mer informasjon

For mer detaljert informasjon om avtalen, logg inn i ProWeb.

Vedlegg og lenker

Meldinger, nyheter og annet

Avtalen har ingen meldinger

Avtalen gjelder for

 
 
 
 
 
Helse Sør-Øst, Helse Nord, Helse Midt-Norge, Helse Vest

Kontraktsperiode

Avtalen er prolongert frem til 31. mai 2018. 

Vanjeet Chatwal

Mer informasjon

Kontakt Sykehusinnkjøp

Forhandlingssjef, kategorisjef bygg og eiendom Vanjeet Chatwal
E-post: vanjeet.chatwal@sykehusinnkjop.no
Mobil: +47 457 97 743

For RHF og HF tilsluttet avtalen

For tilgang til prislister, kontakt innkjøpsleder i ditt foretak, eller benytt personlig innlogging hos ProWeb

Sist oppdatert
16. juni 2017

Tilbakemelding og avvik

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger?Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no. Ønsker du å melde avvik på avtaler? Send e-post til avvik@sykehusinnkjop.no. For avvik på vikartjenester, bruk avvik.vikar@sykehusinnkjop.no.no.

Gi tilbakemelding